PRAWO

Legalne Social Media

3
Kup teraz
229.00 PLN

Co z tego, że będziesz miała najpiękniejsze zdjęcia i rolki na świecie, skoro zorganizujesz nielegalną loterię promocyjną i Twoje konto zostanie permanentnie usunięte ze wszystkimi obserwującymi, lajkami, polubieniami i wiadomościami?

Z drugiej strony - nawet jeśli zorganizujesz konkurs zgodny z prawem, ale nie odprowadzisz odpowiedniego podatku, to zostanie nałożona na Ciebie kara finansowa, która przewyższy zysk z pozyskanych klientów. Prawda jest taka, że najszybszym i najprostszym sposobem w dzisiejszych czasach na poszerzenie grona odbiorców usług i produktów jest wykorzystanie mediów społecznościowych. 

Obecnie na całym świecie jest 4,2 miliarda użytkowników. Idealna baza potencjalnych klientów, z której warto skorzystać. Niestety, ale wiele osób w ogóle nie czyta i nie zna regulaminów platform społecznościowych, a także nie wie w jaki sposób legalnie działać w przestrzeni internetowej.

Do kogo skierowane jest to szkolenie? Z pewnością do Przedsiębiorców z branży Beauty, którzy:

  • nie wiedzą jak zgodnie z prawem prowadzić swoje social media
  • chcą współpracować z Influencerami, osobami znanymi, medialnymi
  • organizują konkursy i promocje
  • chcą promować swoje usługi i produkty w mediach społecznościowych
  • wykorzystują FB, IG do puszczania reklam

Czy wiesz:

  • ile godzin dziennie przeciętny Polak spędza w internecie i z których mediów społecznościowych korzysta najczęściej?
  • że zasada autentyczności obowiązuje każdego użytkownika, bez względu na to, z której aplikacji korzysta?
  • iż na swoim prywatnym koncie na FB możesz udostępniać tylko określone treści?
  • jakie konto wybrać na IG, aby mieć dostęp do statystyk, reklam i móc legalnie organizować konkursy?
  • w jaki sposób zarabiać tworząc kontent na YT?
  • z których banków zdjęć korzystać i w jaki sposób, aby Twoje media społecznościowe były atrakcyjne dla Twoich klientów?
  • kiedy można repostować zdjęcia innych użytkowników, aby nie narazić się na odpowiedzialność prawną?
  • jak legalnie udostępniać utwory innych osób?
  • czym jest kryptoreklama i dlaczego nie można jej stosować?
  • co Ci grozi za stosowanie ukrytej reklamy?
  • w jaki sposób stworzyć post reklamowy na SoMe, aby był zgodny z prawem?
  • czym różni się konkurs od loterii promocyjnej?
  • kiedy możesz narazić się na przestępstwo skarbowe działając w mediach społecznościowych?
  • w jaki sposób możesz narazić się na permanentne usunięcie konta na mediach społecznościowych?
  • jakie elementy powinien zawierać regulamin konkursu?
  • ile wynosi podatek od nagrody konkursowej?
  • w jaki sposób ewidencjonować prezenty, które otrzymali od Ciebie klienci?
  • w jaki sposób spełnić obowiązek informacyjny w social mediach?
  • czym jest dyrektywa Omnibus i w jaki sposób wpływa na Twój biznes?
 
NOTA PRAWNA:
Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zawarte w niniejszym materiale informacje były rzetelne oraz kompletne. Należy jednak pamiętać, że nie ponosimy żadnej odpowiedzialności prawnej lub finansowej za mogące się pojawiać błędy, nieścisłości, przeoczenia lub niezgodności.
Niezależnie od powyższego, zamieszczone w materiale fragmenty aktów prawnych nie stanowią źródła prawa – mają pomóc zrozumieć omawianą materię. Jedyne źródło prawa na terenie Rzeczypospolitej Polskiej stanowią akty normatywne ogłaszane w Dzienniku Ustaw i Monitorach Polskich.
Niniejszy materiał ma charakter tylko i wyłącznie edukacyjny, a zawarte w nim informacje nie odnoszą się do konkretnego stanu faktycznego. Materiał nie jest świadczeniem pomocy prawnej i nie może za taką zostać uznany. W szczególności nie może on być uznany za poradę prawną, opinię prawną czy chęć jej wyrażenia, wykładnię prawa lub konsultację prawną w jakiejkolwiek sprawie.
Autor materiału nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody wyrządzone w związku z zastosowaniem się do prezentowanych treści lub też niezastosowaniem się do nich. Każda sprawa wymaga indywidualnej analizy z uwzględnieniem wszystkich okoliczności faktycznych. Przed podjęciem jakiejkolwiek decyzji lub działania należy skonsultować się z adwokatem, radcą prawnym czy też specjalistą w danej dziedzinie. Stan prawny (Polska) na dzień 27.01.2023r.
Treści udostępnione w tym materiale bez pisemnej zgody Katarzyny Rudlickiej nie mogą̨ być wykorzystywane w celach komercyjnych lub publicznych.
Jeżeli chcesz skonsultować się z Nami, to napisz na adres e-mail: biuro@katarzynarudlicka.com
 
Czas trwania kursu: 40'
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 183,20 PLN

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję