BIZNES Z PAZUREM

Rozmowa telefoniczna. Czemu tracisz klientów?

3
Kup teraz 79.00 PLN

Dzień dobry, po ile hybryda?
Dzień dobry, 70pln.
A to do widzenia.

Czy ta nieszczęsna hybryda była dla klientki za droga? Nie! 
Po prostu specjalista poprowadził rozmowę najgorzej, jak to tylko możliwe! 
Czy wiesz, że 56% klientów preferuje kontakt telefoniczny, a liczba telefonów biznesowych rośnie z roku na rok o 21%? 
Poznaj specyfikę kontaktów telefonicznych i przestań tracić klientów!

Zapraszam do wzięcia udziału w tym wykładzie, który z pewnością - jeśli tylko zastosujesz się do zaprezentowanych w nim wskazówek! - pomoże efektywniej sprzedawać Twoje usługi. 
W trakcie tego szkolenia poruszone zostaną następujące zagadnienia:

  • Rozmowa telefoniczna jest najtrudniejszą czy najłatwiejszą formą komunikacji? Pozwól, że wyjaśnię.. Są cztery bardzo ważne powody występowania tego zjawiska!
  • Stylista, makijażysta, kosmetyczka to także znakomity sprzedawca! Musisz się nim stać.
  • Komunikacja interpersonalna - jakie trzy sfery mają tu znaczenie? I która z nich jest najważniejsza?
  • Czego uczy nas filozofia działania prezydenta Wilsona?
  • Elevator pitch - świetny przykład na przygotowanie rozmowy telefonicznej 
  • 9 kluczowych zasad tworzenia odpowiedniego komunikatu 
  • Etapy rozmowy telefonicznej - żelazne punkty programu, które warto zastosować! 
  • Odbierasz telefon jakby od niego zależało Twoje życie? Nie? To błąd!
  • Jak sobie pomóc w odpowiednim nastrojeniu się przed rozmową telefoniczną?
  • Jedyny kontakt klienta z salonem, a jego subiektywna opinie na Twój temat. To ma MEGAznaczenie!
  • Telefon od klienta firmowym świętem? Tak!! 
  • Najważniejsze zasady aktywnego słuchania. Klienci to docenią.
  • Chrząknięcia i mruknięcia... Przydatne czy zabronione?
  • „Ale kim Pani jest?!" - ważne detale dotyczące „odbijaczy"
  • Trzy rodzaje klientów telefonicznych: specyfika rozmowy z każdym z nich
  • "Gadające Google" - to zajmuje nieco czasu, wiem... Ale warto!
  • Reguła niedostępności obowiązuje także w rozmowie telefonicznej. Prawda czy fałsz?
  • Oczekiwania klienta, a Twoja wizja. Czy idźcie w jedna stronę?
  • Gra „gdzie taniej" nie wchodzi w... GRĘ!
  • Przewagi konkurencyjne, edukacja, nacisk na bezpieczeństwo. Po co tyle kombinacji?
  • Telefoniczne CTA! Jak podejść klienta?
  • Alarm! Sytuacja kryzysowa i trudny klient. Jak przetrwać batalię?
  • Rola podsumowania w rozmowie telefonicznej.
  • A kiedy telefonu ABSOLUTNIE nie odbieramy? Czy są takie momenty?
  • Efekt piły bywa zbrodniczy dla organizacji pracy. Unikaj pewnych zachowań!
  • „Proszę zadzwonić później" - recepta na biznesowe samobójstwo
  • Savoir Vivre w rozmowie telefonicznej... Burżujskie klimaty czy podstawa funkcjonowania każdego biznesu?
  • „Nawalanka" 17 połączeń... o czym świadczy?
  • Na ile sygnałów możemy sobie pozwolić? Gdzie stawiamy granicę?
  • Kto kończy rozmowę telefoniczną?

CZAS TRWANIA KURSU: 58:06

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.

Akceptuję