Nawet najlepszy stylista świata nie zna dnia, ni godziny, bo żaden perfekcyjnie wykonany zabieg nie gwarantuje zadowolenia klienta. A klienci bywają różni.. ich pretensje mogą być uzasadnione, lub nie. Mogą je artykułować delikatnie lub.. niekoniecznie. I to eufemizm! Bo czasem to istne potwory! I z takimi klientami również trzeba sobie radzić.
W tym szkoleniu dam Ci do ręki narzędzia, które pozwolą łatwiej radzić sobie w czasie trudnych rozmów. Przedstawię gotowe wzory zdań, które możesz zastosować w krytycznych momentach, by wyjść obronną ręką z newralgicznych sytuacji.
Omówimy następujące kwestie:
Reakcje w następujących przypadkach:
Analiza typów trudnych klientek w salonie kosmetycznym:
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 119,20 PLN
Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Akceptuję