-
Przykłady zdań „czerwonych" i „zielonych" - takich, które możesz stosować, i które są zabronione.
-
Klient ma prawo być zdenerwowany. Pełne prawo! I musisz to respektować.
-
Czemu cenimy klientów wymagających?
-
Chcesz pokazać, że masz rację? ZAPOMNIJ!
-
CEL NADRZĘDNY - rozwiązanie problemu. Ale czy na pewno?
-
Błąd atrybucji; o co w nim chodzi?
-
SŁUCHAMY. Czy nie musimy?Jak to jest?
-
Zdania parafrazujące czymś co ludzie kochają. Czy niekoniecznie?
-
Czego tak naprawdę oczekuje trudny klient?
-
Niech klient się wystrzela... serio? Tak czy nie?
-
Techniki asertywnej komunikacji (m.in. zdarta płyta, zasłona dymna, zdjęcie rękawic, przejście z treści na proces) -
ALE, ALE, ALE... nie ma ale!! :)
-
Niby tak... jednak nie. Coś co fajnie działa!
-
Ćwiczenia na sucho - w czym będą pomocne?
-
Pies ciągnący na smyczy.. co ma wspólnego z klientkami?
-
Uprzedzanie ataku - czy ma sens?
-
Miły akcent w odpowiednim momencie. Robi różnicę?
Dobry kurs online powinien być nie tylko merytoryczny, ale też przyjemny w odbiorze i dopracowany w każdym szczególe – tak, abyś mogła skupić się na nauce, a nie na szukaniu odpowiedzi. I dokładnie taki kurs masz przed sobą.
Jestem autorką bestsellerów, szkoleniowcem i mentorką, której zaufały dziesiątki tysięcy stylistek. Moje kursy to gwarancja jakości i sprawdzonych technik.
Daj sobie szansę na rozwój – trzymam za Ciebie kciuki!
Paulina Pastuszak