
Nawet najlepszy stylista świata nie zna dnia, ni godziny, bo żaden perfekcyjnie wykonany zabieg nie gwarantuje zadowolenia klienta. A klienci bywają różni.. ich pretensje mogą być uzasadnione, lub nie. Mogą je artykułować delikatnie lub.. niekoniecznie. I to eufemizm! Bo czasem to istne potwory! I z takimi klientami również trzeba sobie radzić.
W tym szkoleniu dam Ci do ręki narzędzia, które pozwolą łatwiej radzić sobie w czasie trudnych rozmów. Przedstawię gotowe wzory zdań, które możesz zastosować w krytycznych momentach, by wyjść obronną ręką z newralgicznych sytuacji.
Omówimy następujące kwestie:
- Przykłady zdań „czerwonych" i „zielonych" - takich, które możesz stosować, i które są zabronione.
- Klient ma prawo być zdenerwowany. Pełne prawo! I musisz to respektować.
- Czemu cenimy klientów wymagających?
- Chcesz pokazać, że masz rację? ZAPOMNIJ!
- CEL NADRZĘDNY - rozwiązanie problemu. Ale czy na pewno?
- Błąd atrybucji; o co w nim chodzi?
- SŁUCHAMY. Czy nie musimy?Jak to jest?
- Zdania parafrazujące czymś co ludzie kochają. Czy niekoniecznie?
- Czego tak naprawdę oczekuje trudny klient?
- Niech klient się wystrzela... serio? Tak czy nie?
- Techniki asertywnej komunikacji (m.in. zdarta płyta, zasłona dymna, zdjęcie rękawic, przejście z treści na proces)
- ALE, ALE, ALE... nie ma ale!! :)
- Niby tak... jednak nie. Coś co fajnie działa!
- Ćwiczenia na sucho - w czym będą pomocne?
- Pies ciągnący na smyczy.. co ma wspólnego z klientkami?
- Uprzedzanie ataku - czy ma sens?
- Miły akcent w odpowiednim momencie. Robi różnicę?
Reakcje w następujących przypadkach:
- Klientka domagająca się rabatów
- Klientka, która „nie doczytała" warunków zabiegu
- Klientka domagająca nie zmiany koloru w czasie jednego zabiegu
- Klientka „wiedząca lepiej"
- Klientka reklamująca usługę - to nasz skarb!
- Klientka wrzeszcząca
- Klientka krytykująca osobę stylistki
Analiza typów trudnych klientek w salonie kosmetycznym:
- Agresor
- Zosia Samosia
- Niezdecydowana
- Wyłudzaczka
- „Oszczędna"
- Wiecznie spóźniona
- Matka Polka
- Złodziejka
- Wampir energetyczny
Dobry kurs online powinien być nie tylko merytoryczny, ale też przyjemny w odbiorze i dopracowany w każdym szczególe – tak, abyś mogła skupić się na nauce, a nie na szukaniu odpowiedzi. I dokładnie taki kurs masz przed sobą.
Jestem autorką bestsellerów, szkoleniowcem i mentorką, której zaufały dziesiątki tysięcy stylistek. Moje kursy to gwarancja jakości i sprawdzonych technik.
Daj sobie szansę na rozwój – trzymam za Ciebie kciuki!
Paulina Pastuszak
CZAS TRWANIA KURSU: 1h 21'
*opinie na Facebooku opubliowane sa w zakładce "OPINIE" - pod zdjęciem głównym strony Paulina Pastuszak Officia!.
*opinie na lnstagramie opublikowane są w wyróżnionym folderze pt.: "OPINIE".
Biblioteka plików:
polecane
Zdobienia grudniowe
ZOBACZ za darmo TRIAL - 1h Zdobienia subtelne albo widowiskowe. Wzory ekspresowe i wymagające większego skupienia. Propozycje eleganckie i krzykliwe. Projekty banalne i ciut trudniejsze. W tym kursie znajdziesz je...
89.00 PLN
Zobacz więcej
VADEMECUM manicure hybrydowego MAX (+TEST WIEDZY!)
TEŻ MOŻESZ ROBIĆ PRZEPIĘKNY MANICURE HYBRYDOWY! Skórki zalane lakierem? Wieczne odpryski na końcówce? Ciągłe podpowietrzenia? Grube bułki zamiast kształtnych paznokci? Skaleczenia po pracy cążkami? KONIEC Z TYM!!! Nieważne, czy jesteś fanką manicure...
1284.00 PLN
Zobacz więcej
Architektura paznokci salonowych – Bez tego nie zbudujesz paznokci!
Twoje kwadratowe paznokcie wykruszają się na rożkach? Wykonane przez Ciebie migdały pękają w pół? A może uzupełnienia, które robisz stałym klientkom, regularnie wykruszają się po bokach? Zatrzymaj się na moment....
79.00 PLN
Zobacz więcej

