BIZNES
Optymalny cennik i porywająca nazwa czyli podstawy działalności w branży Beauty.
6
99.00 PLN
Mocny odcinek.
Dosadny.
Z użyciem słów ostrych niczym brzytwa.
Dosadny.
Z użyciem słów ostrych niczym brzytwa.
Ale musiało tak być. Bo czego nauczył nas koronawirus? Może tego, że „hybrydka za 50zł” nie zapewni odpowiedniej poduszki finansowej? Może tego, że sama „pasja” nie pozwoli bezpiecznie przetrwać trudnych momentów?
Stylizacja paznokci jest młodą branżą, więc dla wielu manikiurzystów „koronaferie” będą pierwszym poważnym kryzysem w ich biznesowej świadomości. Ale spokojnie. Damy radę. Wyjdziemy z tego silniejsi. Mądrzejsi. Wyciągniemy wnioski. Przemyślimy raz jeszcze sposób funkcjonowania naszego biznesu.
I przy tej „drobnej autokorekcie” z pewnością pomogą Wam poruszane przeze mnie tematy:
- Sposoby kreowania nazwy w branży beauty. Jak zachwycić i przyciągnąć klientów?
- 8 wskazówek ułatwiających stworzenie fajnej, chwytliwej nazwy salonu.
- Nudne, nieciekawe, oklepane.. Jak absolutnie NIE nazywać swojego gabinetu?
- Storytelling i spójność wizerunkowa. To ma znaczenie!
- 7 sposobów na stworzenie oryginalnej nazwy. Zabawa w słowotwórstwo.
- Wystrój wnętrza - czym się kierować, by całość ładnie „zagrała”?
- Jak stworzyć racjonalny cennik?
- Prognoza dochodu stylistki wyliczanego w oparciu o koszty jednostkowe zabiegu. Oj!
- Analiza kosztów stałych.
- Analiza kosztów zmiennych.
- 54 klientki miesięcznie do pokrycia kosztów stałych. Brzmi groźnie.
- Czy niskie ceny mają sens? NIE!!
- Paznokcie za 50zł.. nie mówmy o tym…
- Stawka godzinowa. Czemu stawka godzinowa pani sprzątającej jest wyższa niż stylisty?
- Cena jako nośnik informacji marketingowej? Naprawdę chcesz być „ta tanią”?
- Psychologia cen - 17 tricków jak zachęcająco przedstawiać ceny klientowi.
- Różnice między rozmową telefoniczną, a słowem pisanym.
- Podział cen.. drobiazg, a daje świetne rezultaty.
- Jak przypodobać się prawej i lewej półkuli?
- Jak podnieść cenę? Strategie, które dobrze się sprawdzają.
- Progi cenowe - jak przyciągnąć różnorodnych klientów?
- Jak opowiadać o zabiegach? Jak prezentować ofertę, by klienci chętniej kupowali?
- Kawa + syrop + mleko sojowe. Klasyka gatunku!
- Błędy w cennikach: przedłużenie paznokci 140zł, a uzupełnienie 60. ZGROZA! Żel za 120zł, hybryda za 60zł.. tu padają słowa niecenzuralne.
- Zdobienia za darmo.. mhmm.. jak rozumiem 4800zł rocznie to dla Ciebie drobiazg?
- Manicure kombinowany za darmo.. tak.. kolejne 3600zł zostaje w Twojej kieszeni.
- Złamany paznokieć? Też robisz za darmo, co? Nigdy więcej!
- Podniesienie cen - 4 aspekty, które należy wziąć pod uwagę.
- Syndrom oszusta czyli polskiej kobiety portret własny.
- Wycena zdobienia. Co składa się na koszt malowania kota?
- Wzrost cen żywności o 30%, wzrost płacy minimalnej o 100%, wzrost składek ZUS o 40%, wzrost cen dezynfekcji o 400% .. a Ty nadal kasujesz za zabieg tyle, ile w 2015 roku?
- Podniesienie ceny o 20%.. przy wykruszeniu się 10% klientek i tak masz 12,960zł przychodu i 10% czasu więcej. Brzmi OK?
- Pełno w grafiku? Zatrudnij kogoś! Ale niekonicznie stylistkę.. makijażystkę.. kosmetyczkę. Oj nie!
- Reguła niedostępności - pilnuj wysyłanych w eter komunikatów.
- Reguła dowodu społecznego kluczem do sukcesu.
- 96.000 zł na koncie na emeryturę? Da się zrobić!
- Podwyżka - nie taki diabeł straszny, jak go malują.
- Jak poinformować o podniesieniu cen?
- Czego absolutnie nie mówić klientkom?
- Kiedy podnieść ceny?
- Nie konkuruj ceną! Nie wolno! Ale jeśli nie ceną.. to czym?
- W jaki sposób racjonalizować wydatki?
- Jak sprzedać drogą usługę w rozmowie telefonicznej?
CZAS TRWANIA KURSU: 2h 28'
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 79,20 PLN